Ekrany projekcyjne - logo Ekrany projekcyjne - Zaprojektuj Ekrany projekcyjne - Zapytaj
Ekrany projekcyjne
0zł
0szt
 

REGULAMIN E-USŁUG

REGULAMIN SWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

 

http://www.ekranownia.pl

 

Przedmiotowy regulamin określa szczegółowe warunki świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego http://www.ekranownia.pl , który prowadzony jest przez Tomasz Łoboda, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ANS Tomasz Łoboda wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres głównego miejsca wykonywania działalności: ul. Siekierkowska 8, 00 – 709 Warszawa, numer NIP: 113-02-710-92, numer REGON: 140200408, adres poczty elektronicznej: biuro@ekranownia.pl numer telefonu: 22 750 52 60 lub 22 651 07 44.

Dane kontaktowe:

Adres korespondencyjny (biuro, sprzedaż, obsługa reklamacji):

ANS Tomasz Łoboda

ul. Siekierkowska 8, 00 – 709 Warszawa

Poczta elektroniczna: biuro@ekranownia.pl

Kontakt telefoniczny:22 750 52 60 lub 22 651 07 44 (opłata wg stawki operatora)

 

Spis treści:

  1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym.

  2. Warunki świadczenia usług:

  • Warunki założenia Konta/Rejestracja

  • Warunki zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną polegającej na założeniu zamówienia za pośrednictwem Formularza zamówienia

  1. Metody korygowania błędów we wprowadzanych danych.

  2. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną.

  3. Warunki rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

 

Słownik pojęć:

  • Formularz rejestracji – formularz dostępny na stronie Sklepu umożliwiający utworzenie Konta.

  • Formularz zamówienia – formularz umożliwiający złożenie zamówienia.

  • Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę lub, z którą może być zawarta umowa sprzedaży.

  • Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem wskazanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy.

  • Sklep Internetowy – sklep internetowy działający pod adresem elektronicznym http://www.ekranownia.pl

  • Sprzedawca – Tomasz Łoboda prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ANS Tomasz Łoboda, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres głównego miejsca wykonywania działalności: ul. Siekierkowska 8, 00 – 709 Warszawa, numer NIP: 113-02-710-92, numer REGON: 140200408, adres poczty elektronicznej: biuro@ekranownia.pl numer telefonu: 22 750 52 60 lub 22 651 07 44.

I. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym:

  • Komputer lub inne urządzenie z dostępem do internetu,

  • Przeglądarki internetowe: Internet Explorer od wersji 6.0, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome,

  • Włączona obsługa Java, plików Cookies,

  • Minimalna rozdzielczość ekranu: 1024 x 768 pikseli.

II. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

Warunki założenia Konta/Rejestracja

1. Aby założyć Konto należy kliknąć na ikonę „Zarejestruj się”, która znajduje się na głównej stronie Sklepu.

2. Następnie wyświetla się Formularz rejestracji, w którym należy podać następujące dane:

  • imię i nazwisko,

  • adres e-mail,

  • adres dostawy,

  • numer telefonu,

  • hasło/ powtórz hasło

  • kliknąć na ikonę „Zarejestruj”.

3. Po wykonaniu czynności, o których mowa w pkt. 2, Klient otrzymuje na adres e-mail, potwierdzenie założenia Konta.

4. Korzystanie z Konta wymaga przy logowaniu podania adres e-mail oraz hasła. Po zalogowaniu do Konta, Klient może dowolnie edytować swoje dane, w tym dane do wysyłki, jak również ma dostęp do historii zamówień.

Warunki zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na złożeniu zamówienia za pośrednictwem Formularza zamówienia

1. W celu zakupu wybranego produktu należy zalogować się na swoje Konto.

2. Następnie z katalogu produktów wybrać interesujący produkt, który chce się zamówić i kliknąć na niego.

3. W karcie wybranego produktu należy kliknąć na ikonę "ZAMAWIAM".

4. Po przejściu do strony "Zawartość koszyka" Klient może zmienić ilość zamawianego produktu (domyślnie 1), wpisując w okienko żądaną ilość i klikając na ikonę "PRZELICZ".

5. Po wykonaniu czynności, o których mowa w pkt. 1 - 4 należy kliknąć na ikonę "ZAMÓW"

6. Po wykonaniu punktu 5 wyświetli się główny Formularz Zamówienia, w którym należy:

  • wybrać lub podać adres, na który zamówienie ma być dostarczone

  • wybrać rodzaj dokumentu potwierdzającego transakcje

  • wybrać metodę wysyłki (dostarczenia/odebrania) zamówienia

  • wybrać metodę płatności

  • opcjonalnie można wypełnić pole "komentarz do zamówienia"

  • zaznaczając odpowiednie pole Klient może wyrazić zgodę na udział w programie "zaufane opinie"

  • zaznaczając odpowiednie pole Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych w celach marketingowych.

  • po wypełnieniu formularza należy kliknąć na ikonę "PODSUMOWANIE"

7. Klient przechodzi do podsumowania zamówienia gdzie powinien sprawdzić poprawność wprowadzonych danych i nacisnąć na ikonę "Potwierdzenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty". Klient po złożeniu zamówienia, otrzymuje na adres e-mail potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży. Informacje dotyczące dostawy towaru, Sprzedawca przesyła drogą mailową.

III. Metody i środki korygowania błędów we wprowadzanych danych

Klient może edytować swoje dane, w tym dane do wysyłki, może również sprawdzać status zamówień po zalogowaniu do Konta.

IV. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1.Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, w tym związanych z funkcjonowaniem Sklepu internetowego można składać poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@ekranownia.pl lub też telefonicznie pod numerem 22 750 52 60, a także na adres korespondencyjny: ANS Tomasz Łoboda, ul. Siekierkowska 8, 00 – 709 Warszawa.

2. W zawiadomieniu należy podać: imię i nazwisko, datę i przyczynę wystąpienia reklamacji wraz z opisem, na czym polega.

3. Sprzedawca ustosunkuje się niezwłocznie do złożonej reklamacji, nie później niż w terminie 7 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub adres korespondencyjny, ewentualnie telefonicznie.

V. Warunki rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną

1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegającą na prowadzeniu Konta, która jest umową bezterminową o charakterze ciągłym.

2. Klient może wypowiedzieć umowę poprzez przesłanie stosownego oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy: biuro@ekranownia.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy: ANS Tomasz Łoboda, ul. Siekierkowska 8, 00 – 709 Warszawa.

3. Umowa ulega rozwiązaniu po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu.